pátek 22. března 2013

Salát s červenou řepou

Svůj odpor k červené řepě jsem překonala po vyzkoušení pečené řepy a následně tataráku z ní. Nakládaná řepa v dětství mě totiž vůbec neoslovila. Tentokrát jsem tvořila salát co dům dá a řepu jsem taky přidala a musím říct, že to nebyla vůbec špatná kombinace.
Co jsem použila:
povařenou brokolici
polníček
naklíčené mungo
červenou řepu - tentokrát jsem jí nepekla, ale jen uvařila ve slupce a pokrájela a na závěr přidala zálivku ze sojové smetany do které jsem přidala nasušenou bazalku a sůl. Zálivku si můžete ochutit sami podle toho co máte rádi. A jedla s celozr. pečivem s avokádovým krémem.

Taky jsem po dlouhém oddalování začala cvičit Jill, nakopl mě k tomu blog Nikki, který jsem objevila teprve nedávno, a její úžasné výsledky. Takže dobrou chuť a sportu zdar.

3 komentáře: